Перейти до основного вмісту

Правила щодо контенту в публікаціях Google Мій бізнес.

Практика показує, що в багатьох випадках важливо тримати перед очима Правила щодо контенту в публікаціях Google Мій бізнес. За допомогою публікацій у сервісі Google Мій бізнес Ви можете вчасно надавати клієнтам релевантну інформацію. 
Указані нижче правила створені для того, щоб будь-який опублікований контент (текст, фотографії чи відео) справляв добре враження на клієнтів.

Ви зобов’язані стежити за тим, щоб ваш контент не порушував чинних законів і норм.

Google періодично змінює ці правила, тож радимо час від часу переглядати їх. 

Google повідомляє про такі зміни, якщо того вимагає чинне законодавство.

Контент, який не стосується теми або є нерелевантним
Спам
  • Текст з орфографічними помилками, незвичними символами, призначеними лише для привернення уваги, безглуздими наборами слів, а також автоматизований контент або такий, що відволікає увагу (наприклад, розмиті чи неякісні зображення або відео й контент, який неможливо розпізнати).
  • Зображення, відео або посилання, які відволікають увагу та справляють негативне враження.
  • Посилання на зловмисне програмне забезпечення, віруси й інші шкідливі програми.
  • Посилання на сайти, не пов’язані з компанією.
  • Шахрайство з метою фішингу. Фíшинг — вид шахрайства, метою якого є виманювання в довірливих або неуважних користувачів мережі персональних даних клієнтів онлайнових аукціонів, сервісів із переказу або обміну валюти, інтернет-магазинів. Шахраї намагаються змусити користувачів самостійно розкрити конфіденційні дані — наприклад, надсилаючи електронні листи з пропозиціями підтвердити реєстрацію облікового запису, що містять посилання на сайт, зовнішній вигляд якого повністю копіює дизайн відомих ресурсів.
Неприйнятний контент
  • Контент, який містить образи, цькування або пропагує ненависть. Опублікований контент не має пропагувати ненависть і підбурювати до насильства відносно окремих людей або груп на основі їхнього етнічного походження, віросповідання, обмежених можливостей, статі, віку, статусу ветерана, сексуальної орієнтації чи гендерної ідентичності. Текст, зображення, відео або посилання не можуть містити образи чи зневажливі епітети щодо захищених груп. Заборонено використовувати контент, щоб ображати або цькувати людей, зокрема погрожувати фізичною розправою або розголошувати особисту інформацію, яка може бути використана для реалізації погроз.
  • Контент, який виражає зневажливе ставлення до певної особи, місця чи об’єкта, через що читач або слухач може засмутитися чи розлютитися.
  • Контент із непристойними, образливими або нецензурними висловлюваннями чи жестами.
  • Контент, що пропагує насильство чи спонукає до нього, а також натуралістично зображує травми, жорстоке ставлення до людей або тварин та інші дії насильницького характеру. Крім того, заборонено публікувати контент, який може шокувати чи викликати відразу.
  • Відвертий або непристойний контент сексуального характеру, зокрема зображення й відео з оголеними тілами чи статевими актами. Забороняється розміщувати контент із нецензурною лексикою, жаргонними висловами з образливим або сексуальним підтекстом, будь-якими ознаками педофілії, а також пропагуванням педофілії, зоофілії, сексуального насильства, рекламою ескортних або інших послуг, які можна тлумачити як платні послуги сексуального характеру. Також заборонені посилання на контент для дорослих.
Конфіденційність
Важливо: заборонено публікувати контент, у якому є особиста або конфіденційна інформація, зокрема наведена нижче.
  • Персональні фінансові дані.
  • Офіційне посвідчення особи.
  • Контактна інформація, пов’язана з іменем особи.
  • Конфіденційні записи або зображення.
  • Записи або посилання, які містять особисту інформацію.
Правила щодо фотографій і відео
  • Не можна публікувати фотографії та відео місць, у яких заборонені фото- й відеозйомка. Фотографії або відео приватних місць можна публікувати лише з дозволу їх власників.
  • Поважайте оточуючих і не публікуйте без дозволу фотографії або відео, на яких можна впізнати особу. Особливо важливо дотримуватися цього правила, якщо люди на фото зображені в місцях, перебування в яких вони не хотіли б розголошувати.
  • Можна публікувати контент, у якому випадково зображені товари, продаж яких регулюється законом.Дозволений контент (випадкове зображення): відео з вашого ресторану, де на задньому плані видно клієнтів із келихом вина.
  • Заборонений контент: відео, повністю присвячене алкогольним напоям (тобто алкоголь є основною темою відеоролика).
  • Щоб повідомити про будь-які інші порушення конфіденційності (крім перелічених у цьому розділі), виберіть "Повідомити про проблему" та перейдіть на вкладку Порушення авторських прав чи інша юридична проблема.
Включення номера телефону
  • Щоб запобігти зловживанням, ми забороняємо включати номер телефону в публікації. Натомість ви можете вказати свій номер телефону в профілі чи на веб-сайті компанії.
  • А в публікації додавайте кнопку "Зателефонувати", для якої використовується підтверджений номер телефону з профілю вашої компанії.
Регульований або незаконний контент
Заборонений контент
  • Google забороняє публікувати контент, пов’язаний із товарами й послугами, продаж яких регулюється законом (приклади: алкогольні напої, тютюнові вироби, азартні ігри, фінансові послуги, лікарські препарати, несхвалені харчові добавки та медичне обладнання).
  • Також заборонено публікувати контент, пов’язаний із продажем небезпечних і нелегальних товарів, послугами чи діяльністю, які можуть призвести до збитків або зашкодити здоров’ю. Це може бути інформація про рекреаційні наркотики, зброю, феєрверки, інструкції з виготовлення вибухових речовин, докладні вказівки чи інші способи стимулювання злочинної діяльності, що може становити реальну загрозу.
Експлуатація дітей

Контент, пов’язаний із тероризмом

Введення в оману й неправдиві твердження

Посилання для збору пожертв

Коли автор розміщує публікацію від імені компанії, то контент у ній має прямо стосуватися цієї компанії та надавати клієнтам додаткову інформацію про неї. Забороняється публікувати нерелевантний контент, який жодним чином не пов’язаний із компанією. Перегляньте рекомендації з представлення компанії в Google

Google Мій бізнес – це не форум для обговорення політичних, соціальних чи особистих тем. Контент, який не відповідає цьому стандарту, буде вилучено.

Контент, який публікується в цьому сервісі, не має вводити клієнтів в оману. Надана інформація має бути правдивою й точною.

Нижче наведено приклади забороненого контенту.

У цьому сервісі забороняється публікувати наведені далі види контенту.

Google дуже серйозно ставиться до захисту конфіденційності користувачів. І хоча ми заохочуємо вас ділитися контентом, який відображає світ навколо вас, потрібно робити це так, щоб не порушувати права на конфіденційність інших людей.

Не завантажуйте й не поширюйте контент, який зображує експлуатацію дітей чи жорстоке поводження з ними. Це стосується всіх зображень сексуального насильства над дітьми (зокрема й мультиплікаційних), а також будь-якого контенту, у якому діти зображуються як сексуальні об’єкти. Ми вилучимо такий контент, а проти його власника буде вжито відповідних заходів. Наприклад, ми можемо вимкнути його обліковий запис і повідомити про порушення в Національний центр захисту дітей, що зникли безвісти чи зазнають експлуатації (National Center for Missing & Exploited Children, NCMEC), а також в органи правопорядку.

Терористичним організаціям не дозволяється використовувати цей сервіс із будь-якою метою, зокрема для вербування. Крім того, суворо забороняється публікувати контент, пов’язаний із тероризмом, наприклад такий, що сприяє терористичним актам, спонукає до насильства або схвалює терористичні атаки. Розміщуючи контент, пов’язаний із тероризмом, у матеріалах освітнього, документального, наукового або художнього характеру, надайте достатньо інформації, щоб клієнти могли зрозуміти суть. 

Не видавайте себе за іншу особу чи організацію. Не робіть неправдивих заяв про себе чи свої повноваження. Наприклад, забороняється видавати себе за вповноваженого представника компанії. Перегляньте рекомендації з представлення компанії в Google.

Не надавайте неточну або заплутану інформацію про оплату.
Усі кампанії, орієнтовані на посилання для збору пожертв, мають відповідати наведеним вище вимогам, зокрема вимогам до посилань для продажу подарункових карток і збору пожертв.

Джерело: Правила щодо контенту в публікаціях . Останнє оновлення: 6 квітня 2021 року.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Недоліки статей Вікіпедії, які варто подолати для підвищення довіри до неї (21.05.23 виправлена дезінформація хакера)

Часто вікі-статті пишуть "всі кому не лінь" під чудернадськими нікнеймами ("легендами прикриття"), а потім правлять також "всі кому не лінь", через який завгодно час. Досвідчені вікі-ігромани у Вікіпедії є авторами кількох сотень чи тисяч вікі-статей та авторами кількох десятків тисяч вікі-правок чужих статей (це не описка), див. ст. Вікіпедія - це "енциклопедія" без довіри?  (гіперпосилання виправлено 20.05.2023 р. після заміни хакером) Найчастіше доповнення вікі-статей здійснюють кластери вікі- ігроманів  з числа вікі-патрульних та вікі-адміністраторів Вікіпедії, які для самореклами і вікі-рейтингу намагаються "відмітися" у максимальній кількості вікі-статей, ін., див. для прикладу:   Вікіпедія: патрульні  (patroller), Вікіпедія: рейтинг .  Є випадки, коли кластери вікі-ігроманів редагували тексти і посилання у статтях більше ніж 8 років, проте жоден з них не помічав елементарні принципові семантичні помилки першого

OSINT (Розвідка відкритих джерел) в екосистемі зв`язаних термінів

OSINT - Open Sourse Intelligence Цей ескіз статті, за винятком інформації про "російсько-українську війну" (гібридну воєнну агресію РФ проти України з 2013 року) початково написаний як фрагмент повної статті про OSINT у січні 2019 року у зв`язку із тим, що її попередній варіант у Вікіпедії базувався на джерелах російського походження, хоча сам термін і технологія мають англомовне походження. Ймовірно, даний текст і  джерела у Вікіпедії буде змінено і викривлено,  як і по багатьом іншим інформаційним hi-tech.  Визначення OSINT, синтезоване на основі англомовних джерел і власних досліджень:  Розвідка відкритих джерел (англ. Open source intelligence, OSINT) — концепція,  методологія і  технологія   добування з відкритих джерел  військової, політичної, економічної та іншої безпекової інформації  і використання її  для підтримки прийняття рішень у сфері національної оборони і безпеки. Добування інформації здійснюється без порушення законодавства. OSINT - це важлива неві

Концепція Ноосфери та мережеві ергатичні організми, мережево-центричні системи і війни, Інтернет речей (уточнено 06.12.19)

Ноосфе́ра (грец. νόος — «розум» і σφαῖρα — «сфера») — сфера розуму; сфера взаємодії суспільства та природи, у межах якої розумна людська діяльність стає визначальним фактором розвитку. У 1944 році сформований Зако́н Ноосфе́ри Верна́дського — положення про перетворення Біосфери, згідно з яким на сучасному рівні розвитку вона неминуче перетворюється в Ноосферу, тобто в сферу, де найважливішу роль в розвитку природи відіграє розум людини.  Як зазначив В.І. Вернадський відповідний термін було введено французьким математиком та філософом Е. Ле Руа разом з його другом Тейяром де Шарденом після їх детального знайомства з вченням Вернадського про біосферу під час його лекцій у Парижі в 1923 р. При цьому Ле Руа визначав ноосферу як сучасну стадію, що її геологічно переживає біосфера. Початок Ноосфери доцільно визначити з того часу, коли розумові дії людей досягли за силою впливу на геосферу і біосферу потужності «геологічної сили» - це явно сталося не пізніше ніж після побудови  Суець