У Google Analytics 4 буде застосовано атрибуцію на основі даних із різних каналів

Google Analytics 4 (раніше – "Додаток і сайт") – це новий вид ресурсу зі звітами, що відрізняються від тих, які ви звикли бачити в ресурсах Universal Analytics.  Перевагою ресурсу Google Analytics 4 є те, що його можна використовувати для веб-сайту, додатка чи обох одночасно. Ресурси Universal Analytics підтримують лише веб-сайти. Прочитайте це оголошення, щоб дізнатися більше.

Зазначимо,що розділ про оновлення [GA4] від професіоналів  Google  містить багато корисної інформації. 

Проте, мені давно не подобається Google Analytics, хоча по суті це ефективна система Web Business Intelligence 3.0 (Cloud Computing) у поєднанні з додатковими елементами у інших засобах Google. 

Мені не подобається Google Analytics, тому щозаплутані способи підключення до сайту і зв`язування між собою аналітичних і маркетингових продуктів Google; періодично  змінюють правила; заплутаний інтерфейс; не підтверджена достовірність у поєднанні з забороною використовувати засоби аналітики інших компаній; не повна відповідність GA аналітиці веб-хостингу на основі лог-файлу; ще більше складнощів у разі наявності кількох сайтів; ін.

Не дивлячись на вказані і не вказані тут недоліки Google Analytics, вимушений орієнтуватися у продуктах Google. Додатково необхідно знати й інші складні системи web-аналітики інших компаній, ін., що зменшує час на спеціалізацію. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Недоліки статей Вікіпедії, які варто подолати для підвищення довіри до неї (ред. 09.03.21)

Про критерії швидкого вилучення статей у Вікіпедії та зв`язані сторінки

Інженер по знанням, інженерія знань, штучний інтелект - у першому в СРСР словнику зі штучного інтелекту