Перейти до основного вмісту

Головний ІТ-керівник армії США Радж Айєр йде у відставку після двохрічного керівництва

 ВАШИНГТОН. U.S. Army Chief Information Officer Raj Iyer (Головний ІТ-керівник армії США Радж Айєр)   йде у відставку трохи більше ніж через два роки після того як зайняв цю посаду та пообіцяв кардинальні цифрові зміни в найбільшій військовій службі.
Головний інформаційний директор Радж Айєр оголосив про свій відхід 4 січня в LinkedIn . Вихід Айєра займе кілька тижнів, і конкретна дата ще не встановлена, сказав він C4ISRNET і Army Times.
Подальші запити було направлено до його офісу, який одразу не відповів. Наразі невідомо, хто стане наступником Айєра. 
У своєму оголошенні в соціальних мережах Айєр, який раніше працював в аудиторській, консультаційній, податковій і консалтинговій фірмі Deloitte, сказав, що взяв посаду ІТ-директора в 2020 році після того, як поміркував про тьмяний стан армійських ІТ. Міністерство оборони часто критикують за надто повільний рух у порівнянні зі спритністю комерційних компаній. Відомий випадок звільнення однозіркового генерала з Кіберкомандування після втрати довіри.
Але армія досягла значного прогресу, писав Айєр, і тепер настав його час повернутися до промисловості. Він не уточнив, куди піде працювати далі.
«Я поставив перед собою особисту мету: мені потрібно звільнитися з цієї роботи за 2 роки, — сказав Айєр у LinkedIn, — і я або досягну успіху в цьому, або визнаю поразку, але ми збиралися дати цьому найкращий удар» (very best shot).
«За всіма показниками та стандартами, які я прийняв і  повинен виконати, — писав він, — моя робота як першого ІТ-директора армії виконана».
Головний інформаційний офіцер армії США Радж Аєр виступає під час панелі на всесвітній конференції DODIIS у грудні 2022 року.
«Ми надіслали рішуче повідомлення постачальникам програмного забезпечення: або ви є нашим стратегічним партнером, або ми знайдемо інших, які захочуть ним стати», — сказав Айєр у середу на LinkedIn, додавши, що промисловості було показано, що «це не та стара армія, з якою вони звикли робити бізнес".
Айєр сказав, що під час його перебування на посаді служба підняла  "орієнтованість на дані" та "цифрову плавність" (data centricity and digital fluency) до числа своїх головних пріоритетів, оприлюднивши нову стратегію даних (data strategy) в останні місяці. 

Армія запросила 16,6 мільярдів доларів на кібер- та ІТ-фінансування на 2023 фінансовий рік у рамках плану в 178 мільярдів доларів. Приблизно 9,8 мільярда доларів було виділено на мережеві служби (service’s network), пріоритетну модернізацію, яку очолювали Міжфункціональна Мережева Група та Виконавчий Офіс Програми з Командування, Управління і Зв’язку та Тактики (Network Cross-Functional Team and the Program Executive Office for Command, Control and Communications-Tactical).
Айєр віддав заслугу керівникам обох організацій, зокрема багатьом іншим, у тому, що вони допомогли перевести армію на позицію цифрових технологій.
Він також натякнув на важливі кроки, які армія зробила під його керівництвом щодо хмарних технологій (cloud technologies) і комерційних партнерств — наприклад, зі Starlink, пов’язаною із суперечливим мільярдером Ілоном Маском — щоб забезпечити безпечний доступ до мережі для військ, які швидко розгортаються, по всій Європі.

Головний інформаційний офіцер армії США Радж Аєр виступає під час панелі на всесвітній конференції DODIIS у грудні 2022 року
Головний ІТ-керівник армії США Радж Айєр      виступає під час панелі на всесвітній конференції DODIIS у грудні 2022 року (Myles Scrinopskie/DIA)

Айєр у червневій розмові з журналістами передбачив успіх міграції та впровадження хмари (cloud migration and uptake) в найближчі місяці; колега по армії, генерал-лейтенант Джон Моррісон, заступник начальника штабу G-6, так само описав його як «рік дій». Відтоді Пентагон вибрав Amazon, Google, Microsoft і Oracle для довгоочікуваної програми Joint Warfighting Cloud Capability, яка вартістю 9 мільярдів доларів стала продовженням фіаско Joint Enterprise Defense Infrastructure (Оборонна інфраструктура спільного підприємства).
Однак офіс Айєра також зіткнувся з важкою боротьбою за отримання та здійснення нагляду за проблемними програмами модернізації ІТ.
Наприкінці 2021 року армія зіткнулася з низкою гучних помилок. Невдалий запуск нової платформи освітніх переваг (education benefits platform’s), та значна затримка в автоматизованій системі управління людськими ресурсами (significant delay for a human resources system) і питання щодо схеми ліцензування пакету електронної пошти та співпраці (email-and-collaboration suite) змусила керівників зайняти оборонну позицію і змусила їх публічно взяти зобов'язання поліпшити технічний нагляд.
Частина проблеми, сказав Айєр у жовтневому інтерв’ю Army Times, полягала в тому, що окремі командування всієї армії вели переговори та локально керували своїми зусиллями щодо цифрової модернізації, яким іноді бракувало технічного досвіду, необхідного для розробки вимог і належного нагляду протягом виконання контракту.
Його офіс запровадив нові механізми, які вимагали участі G-6 у моніторингу таких проектів, а також нові повноваження, які дозволяють армії присуджувати контракти багатьом технологічним компаніям, щоб вони могли конкурувати на ранніх етапах великих контрактів. Процес буде подібний до того, як служба керує деякими проектами розробки зброї.
Однак принаймні в одному випадку зміни відбулися надто пізно, щоб їх вдалося врятувати. Армії довелося звільнити Deloitte, підрядника, який зіпсував запуск системи освітніх пільг, і відновити її з нуля.

«Служіння Міністерству оборони повинно бути привілеєм для технологічних компаній, — продовжив Айєр, — а не привілеєм, який сприймається як належне».

Джерело публікації: US Army chief information officer will depart in coming weeks By Colin Demarest and Davis Winkie

ВИСНОВКИ

1. Для правильних дій під час удосконалення цифрової трансформації, управління даними і знаннями, ІТ-структурами (Digital Transformation, IT Transformation, Data Centric Organization (Knowledge Centric Organization)) необхідна вірна Стратегія Великих Даних (Big Data Strategy) для всіх взаємодіючих структур у Збройних Силах, а також у інших взаємодіючих структурах держави (міністерства, ін.).
2. Стратегії великих даних (Big Data Strategy`s) державних структур повинні бути узгоджені на рівні Ради Національної оборони і безпеки. Узгодження полягає, насамперед у розподілі цілей і задач, у забезпечення можливостей обміну даними і знаннями між державними підсистемами. Це можуть бути: стандарти на моделі елементів інформації, управління, зв`зку+; на моделі даних; на моделі знань; на моделі спеціалізованих базових програмних додатків, узгоджених з базовою таксомонією програмного забезпечення для ділової аналітики (Business Analytics) & Business Intelligence;  на базове програмне забезпечення, ін.
3. Надмірне засекречування прийнятих рішень може приводити до заморожування дуже великих недоліків у роботі автоматизованих систем.
4. Повинна бути забезпечена конкуренція розробників без суттєвої перевитрати коштів на розробку конкуруючих систем з подібним функціоналом. 
5. Відомий Принцип Парето, згідно якому 20% можливостей забезпечує 80% потреб, а 80% можливостей використовуються для забезпечення лише 20% потреб. Це означає, що найбільшу частину  ресурсу варто витрачати на розробку 20% можливостей, які забезпечують 80% потреб IT-користувачів.
6. ....
х. ...

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Недоліки статей Вікіпедії, які варто подолати для підвищення довіри до неї (21.05.23 виправлена дезінформація хакера)

Часто вікі-статті пишуть "всі кому не лінь" під чудернадськими нікнеймами ("легендами прикриття"), а потім правлять також "всі кому не лінь", через який завгодно час. Досвідчені вікі-ігромани у Вікіпедії є авторами кількох сотень чи тисяч вікі-статей та авторами кількох десятків тисяч вікі-правок чужих статей (це не описка), див. ст. Вікіпедія - це "енциклопедія" без довіри?  (гіперпосилання виправлено 20.05.2023 р. після заміни хакером) Найчастіше доповнення вікі-статей здійснюють кластери вікі- ігроманів  з числа вікі-патрульних та вікі-адміністраторів Вікіпедії, які для самореклами і вікі-рейтингу намагаються "відмітися" у максимальній кількості вікі-статей, ін., див. для прикладу:   Вікіпедія: патрульні  (patroller), Вікіпедія: рейтинг .  Є випадки, коли кластери вікі-ігроманів редагували тексти і посилання у статтях більше ніж 8 років, проте жоден з них не помічав елементарні принципові семантичні помилки першого ...

OSINT (Розвідка відкритих джерел) в екосистемі зв`язаних термінів

OSINT - Open Sourse Intelligence Цей ескіз статті, за винятком інформації про "російсько-українську війну" (гібридну воєнну агресію РФ проти України з 2013 року) початково написаний як фрагмент повної статті про OSINT у січні 2019 року у зв`язку із тим, що раніше створена сторінка про OSINT у Вікіпедії базувалася на джерелах російського походження, хоча сам термін і технологія мають англомовне походження. Ймовірно, даний текст і  джерела у Вікіпедії буде змінено і викривлено,  як і по багатьом іншим інформаційним hi-tech.  Далі визначення OSINT, синтезоване на основі англомовних джерел і власних досліджень:  Розвідка відкритих джерел (англ. Open source intelligence, OSINT) — концепція,  методологія і  технологія   добування з відкритих джерел  військової, політичної, економічної та іншої безпекової інформації  і використання її  для підтримки прийняття рішень у сфері національної оборони і безпеки. Добування інформації здійсню...

Виключна економічна зона України - використання безпілотників згідно міжнародного права

Карта напрямків російської агресії у Чорному морі і у Азовському морі на фоні виключних (морських) економічних зон Виключна економічна зона (Exlusive Economic Zone) це морська зона (maritime zones), до 200 морських миль, де прибережна держава має суверенне право на використання природних ресурсів і ведення економічної діяльності - з гідно з Конвенцією ООН з морського права [1-6] .  Визначені також Територіальне море ( Territorial sea ), Прилегла зона ( Contiguous zone ), Міжнародні води ( International waters ) та континентальний шельф ( Continental shelf ) - див. схему нижче. Schematic map of maritime zones, Wiki. Якщо між узбережжями держав менше 400 морських миль, то межі ВЕЗ встановлюються як «серединна  лінія» -  у Чорному морі це  приблизно 84 морських милі (~140 км) від узбережжя України до Туреччини. Чорноморський флот ЗС РФ нахабно влаштовує військові морські навчання у ВЕЗ Туреччини, не кажучи про окуповані морські зони України і Грузії. Між Росією і Т...