Про цю зміну було оголошено в дописі в блозі під назвою « Нові вимоги до платформ керування згодою для розміщення реклами в ЄЕЗ та Великобританії» .
Пізніше цього року, на додаток до Політики отримання згоди користувачів із ЄС , видавці та розробники, які використовують Google AdSense, Ad Manager або AdMob, повинні будуть використовувати платформу керування згодою (PGC), сертифіковану Google, яка включає систему прозорості та згоди (TCF) IAB (Interactive Advertising Bureau Europe). для показу оголошень користувачам у Європейській економічній зоні (ЄЕЗ) або Сполученому Королівстві (Великобританії).
Перегляньте наведену нижче інформацію, щоб зрозуміти цю нову вимогу, графік цих змін і те, що видавці можуть зробити, щоб підготуватися.
Бюро інтерактивної реклами Європи |
Видавцям потрібно буде переконатися, що вони працюють із сертифікованою Google платформою керування згодою (CMP), щоб показувати рекламу користувачам у Європейській економічній зоні (ЄЕЗ) або Сполученому Королівстві. Сертифіковані Google PGC оцінюються Google за критеріями сертифікації Google, зосередженими на відповідності TCF. За допомогою додаткової специфікації згоди Google наразі дозволяє (і дозволятиме) видавцям, які використовують TCF, співпрацювати з постачальниками рекламних технологій, які не зареєстровані в TCF. Оцінюючи PGC, Google перевірить, чи ті, хто використовує додаткову специфікацію згоди, можуть робити це правильно. Якщо PGC пройде перевірку на відповідність критеріям сертифікації Google, він буде доступний у списку сертифікованих Google PGC. Google не перевіряє PGC на повну відповідність TCF або закону про конфіденційність.
Якщо ви працюєте з PGC, якого немає в наведеному нижче списку PGC, сертифікованих Google, зв’яжіться зі своїм PGC, щоб дізнатися, чи мають намір вони отримати сертифікат.
Календар
- З травня 2023 року : Google розпочав процес сертифікації PGC, які співпрацюють із партнерами-видавцями. Google співпрацюватиме з PGC, щоб сертифікувати їх відповідно до критеріїв сертифікації.
- Пізніше цього року : на додаток до Інструкцій щодо отримання згоди користувачів із ЄС , видавці та розробники, які використовують Google AdSense, Ad Manager або AdMob, повинні будуть використовувати сертифіковану Google CMP, яка включає Transparency та Consent Framework (TCF) від IAB, щоб показувати оголошення користувачам у Європейській економічній зоні або Сполученому Королівстві. Google повідомить більше інформації про кінцеві терміни пізніше цього року.
Наступні кроки
- Видавці, які вже працюють із CMP: щоб забезпечити плавний перехід, видавці, які зараз працюють із CMP, повинні завчасно зв’язатися зі своїм постачальником щодо процесу сертифікації.
- Видавці з власним PGC: видавці, які мають власний PGC, можуть вказати, що бажають його сертифікувати. Дізнайтеся більше про сертифікацію PGC
- Видавці, яким потрібен PGC : найближчими тижнями Google надаcть список сертифікованих Google PGC.
- Видавці, які використовують повідомлення про згоду GDPR щодо конфіденційності та обміну повідомленнями: Google заохочує видавців розглянути, яке рішення PGC для них найкраще. Щоб допомогти видавцям, повідомлення про згоду GDPR, доступні для видавців Ad Manager, AdSense і AdMob на вкладці «Конфіденційність і повідомлення» будуть сертифіковані на відповідність новим вимогам TCF. Дізнайтеся більше про підтримку інструментів конфіденційності та повідомлень для GDPR та інтеграцію TCF
- Видавці додатків: окрім наведених вище функцій, Google надає видавцям додатків пакет SDK для платформи обміну повідомленнями користувача (UMP). Дізнайтеся, як додати Google UMP SDK до своїх програм (Ad Manager, AdMob ) і створити для них повідомлення GDPR (Ad Manager, AdMob).
Коментарі