Перейти до основного вмісту

Нові вимоги до платформ керування згодою для розміщення реклами в ЄЕЗ та Великобританії

Про цю зміну було оголошено в дописі в блозі під назвою « Нові вимоги до платформ керування згодою для розміщення реклами в ЄЕЗ та Великобританії» .

Пізніше цього року, на додаток до Політики отримання згоди користувачів із ЄС , видавці та розробники, які використовують Google AdSense, Ad Manager або AdMob, повинні будуть використовувати платформу керування згодою (PGC), сертифіковану Google, яка включає систему прозорості та згоди (TCF) IAB (Interactive Advertising Bureau Europe). для показу оголошень користувачам у Європейській економічній зоні (ЄЕЗ) або Сполученому Королівстві (Великобританії).

Перегляньте наведену нижче інформацію, щоб зрозуміти цю нову вимогу, графік цих змін і те, що видавці можуть зробити, щоб підготуватися.

Бюро інтерактивної реклами Європи

Нові вимоги IAB TCF

Видавцям потрібно буде переконатися, що вони працюють із сертифікованою Google платформою керування згодою (CMP), щоб показувати рекламу користувачам у Європейській економічній зоні (ЄЕЗ) або Сполученому Королівстві. Сертифіковані Google PGC оцінюються Google за критеріями сертифікації Google, зосередженими на відповідності TCF. За допомогою  додаткової специфікації згоди Google наразі дозволяє (і дозволятиме) видавцям, які використовують TCF, співпрацювати з постачальниками рекламних технологій, які не зареєстровані в TCF. Оцінюючи PGC, Google перевірить, чи ті, хто використовує додаткову специфікацію згоди, можуть робити це правильно. Якщо PGC пройде перевірку на відповідність критеріям сертифікації Google, він буде доступний у списку сертифікованих Google PGC. Google не перевіряє PGC на повну відповідність TCF або закону про конфіденційність.

Якщо ви працюєте з PGC, якого немає в наведеному нижче списку PGC, сертифікованих Google, зв’яжіться зі своїм PGC, щоб дізнатися, чи мають намір вони отримати сертифікат.

У 2020 році Google інтегрували TCF у свої рекламні системи. Щоб дізнатися більше про інтеграцію TCF IAB і AdSense, перегляньте цю статтю довідкового центру про інтеграцію видавцівНові вимоги IAB TCF ґрунтуються на зобов’язанні Google до 2020 року підтримувати галузеві ініціативи щодо керування прозорістю та згодою користувачів за допомогою стандартизованої системи.

Календар

  • З травня 2023 року : Google розпочав процес сертифікації PGC, які співпрацюють із  партнерами-видавцями. Google співпрацюватиме з PGC, щоб сертифікувати їх відповідно до критеріїв сертифікації.
  • Пізніше цього року : на додаток до  Інструкцій щодо отримання згоди користувачів із ЄС , видавці та розробники, які використовують Google AdSense, Ad Manager або AdMob, повинні будуть використовувати сертифіковану Google CMP, яка включає Transparency та Consent Framework (TCF) від IAB, щоб показувати оголошення користувачам у Європейській економічній зоні або Сполученому Королівстві. Google  повідомить більше інформації про кінцеві терміни пізніше цього року.

Наступні кроки

  • Видавці, які вже працюють із CMP: щоб забезпечити плавний перехід, видавці, які зараз працюють із CMP, повинні завчасно зв’язатися зі своїм постачальником щодо процесу сертифікації. 
  • Видавці з власним PGC: видавці, які мають власний PGC, можуть вказати, що бажають його сертифікувати. Дізнайтеся більше про сертифікацію PGC
  • Видавці, яким потрібен PGC : найближчими тижнями Google надаcть список сертифікованих Google PGC.
  • Видавці, які використовують повідомлення про згоду GDPR щодо конфіденційності та обміну повідомленнями:  Google заохочує видавців розглянути, яке рішення PGC для них найкраще. Щоб допомогти видавцям, повідомлення про згоду GDPR, доступні для видавців Ad Manager, AdSense і AdMob на вкладці «Конфіденційність і повідомлення» будуть сертифіковані на відповідність новим вимогам TCF. Дізнайтеся більше про підтримку інструментів конфіденційності та повідомлень для GDPR та інтеграцію TCF
    • Видавці додатків: окрім наведених вище функцій, Google надає видавцям додатків пакет SDK для платформи обміну повідомленнями користувача (UMP). Дізнайтеся, як додати Google UMP SDK до своїх програм (Ad ManagerAdMob ) і створити для них повідомлення GDPR (Ad ManagerAdMob). 
Довідково.  
Бюро інтерактивної реклами (IAB) дає змогу медіа-індустрії та маркетингу процвітати в цифровій економіці . До його складу входять понад 700 провідних медіа-компаній, брендів, агентств і технологічних фірм, відповідальних за продаж, доставку та оптимізацію цифрових рекламних маркетингових кампаній.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Недоліки статей Вікіпедії, які варто подолати для підвищення довіри до неї (21.05.23 виправлена дезінформація хакера)

Часто вікі-статті пишуть "всі кому не лінь" під чудернадськими нікнеймами ("легендами прикриття"), а потім правлять також "всі кому не лінь", через який завгодно час. Досвідчені вікі-ігромани у Вікіпедії є авторами кількох сотень чи тисяч вікі-статей та авторами кількох десятків тисяч вікі-правок чужих статей (це не описка), див. ст. Вікіпедія - це "енциклопедія" без довіри?  (гіперпосилання виправлено 20.05.2023 р. після заміни хакером) Найчастіше доповнення вікі-статей здійснюють кластери вікі- ігроманів  з числа вікі-патрульних та вікі-адміністраторів Вікіпедії, які для самореклами і вікі-рейтингу намагаються "відмітися" у максимальній кількості вікі-статей, ін., див. для прикладу:   Вікіпедія: патрульні  (patroller), Вікіпедія: рейтинг .  Є випадки, коли кластери вікі-ігроманів редагували тексти і посилання у статтях більше ніж 8 років, проте жоден з них не помічав елементарні принципові семантичні помилки першого

OSINT (Розвідка відкритих джерел) в екосистемі зв`язаних термінів

OSINT - Open Sourse Intelligence Цей ескіз статті, за винятком інформації про "російсько-українську війну" (гібридну воєнну агресію РФ проти України з 2013 року) початково написаний як фрагмент повної статті про OSINT у січні 2019 року у зв`язку із тим, що її попередній варіант у Вікіпедії базувався на джерелах російського походження, хоча сам термін і технологія мають англомовне походження. Ймовірно, даний текст і  джерела у Вікіпедії буде змінено і викривлено,  як і по багатьом іншим інформаційним hi-tech.  Визначення OSINT, синтезоване на основі англомовних джерел і власних досліджень:  Розвідка відкритих джерел (англ. Open source intelligence, OSINT) — концепція,  методологія і  технологія   добування з відкритих джерел  військової, політичної, економічної та іншої безпекової інформації  і використання її  для підтримки прийняття рішень у сфері національної оборони і безпеки. Добування інформації здійснюється без порушення законодавства. OSINT - це важлива неві

Концепція Ноосфери та мережеві ергатичні організми, мережево-центричні системи і війни, Інтернет речей (уточнено 06.12.19)

Ноосфе́ра (грец. νόος — «розум» і σφαῖρα — «сфера») — сфера розуму; сфера взаємодії суспільства та природи, у межах якої розумна людська діяльність стає визначальним фактором розвитку. У 1944 році сформований Зако́н Ноосфе́ри Верна́дського — положення про перетворення Біосфери, згідно з яким на сучасному рівні розвитку вона неминуче перетворюється в Ноосферу, тобто в сферу, де найважливішу роль в розвитку природи відіграє розум людини.  Як зазначив В.І. Вернадський відповідний термін було введено французьким математиком та філософом Е. Ле Руа разом з його другом Тейяром де Шарденом після їх детального знайомства з вченням Вернадського про біосферу під час його лекцій у Парижі в 1923 р. При цьому Ле Руа визначав ноосферу як сучасну стадію, що її геологічно переживає біосфера. Початок Ноосфери доцільно визначити з того часу, коли розумові дії людей досягли за силою впливу на геосферу і біосферу потужності «геологічної сили» - це явно сталося не пізніше ніж після побудови  Суець