Досвід аналізу популярності пошукових слів з прізвищами й іменами політиків показує, що часто найбільш популярні у соціальних медіа (social media) політики перемагають на виборах. На жаль (чи на щастя), - недостатньо статистики для вироблення достовірних висновків, адже Social Media Analytics, Social Media CRM почали активно розроблятися і застосовуватися після початку активного розвитку Social Media. насамперед соцмереж, тобто після 2010 року, після настання big data age (ери великих даних). Див. авторські статті після зображень.
Далі подані принт скрини графіків популярності Biden Josef and Tramp Donald у світі Google
Графіки популярності у Google з 2004 року Biden Josef, Tramp Donald |
Графіки популярності у Google з 2004 року Biden Josef |
Графіки популярності у Google з 2004 року Tramp Donald |
Див авторські науково-практичні статті за тематикою аналізу Social Media Analytics:
Ієрархічно-синергетичне об'єднання Social Media Analytics/Social CRM з Business Intelligence і з географічною інформаційною системою / І.А. Круковський, Б.А. Хомів, В.Л. Гаврилюк // Вісник ЖДТУ. – 2013. – Вип. 1 (64). – С. 60-69.
Проблемні питання використання і розвитку засобів Social Media Analytics, їх інтеграції з Business Intelligence та з елементами ГІС – на прикладі платформи SemanticForce / І.А. Круковський, В.Л. Гаврилюк, Б.А. Хомів // "IVСічневі ГІСи": Інтелектуальна оборона” (науково-практичний форум ) / Академія Сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного: Львів, 22-24 січня 2013 р. - С. 42-45.
Проблемні питання розвитку засобів Social Media Analytics, їх інтеграції з Business Intelligence та з елементами Geographic Information System на прикладі платформи SemanticForce / Круковський І.А., Гаврилюк В.С., Хомів Б.А. // Проблеми створення, розвитку та застосування високотехнологічних систем спеціального озброєння : ХХ Всеукр. наук.-практ. конф., Житомир, 28 лист. 2014 р. : тези доповідей. / – Житомир : ЖВІ ДУТ, 2014. – С 8-9.
Дослідження шляхів об’єднання для організацій Social Media, Social Media Analytics/Social CRM / Круковський І.А. // Проблеми створення, розвитку та застосування високотехнологічних систем спеціального озброєння : ХХ Всеукр. наук.-практ. конф., Житомир, 28 лист. 2014 р. : тези доповідей. / Житомир. військ. ін.-т – Житомир : ЖВІ ДУТ, 2014. – С. 16-17.
Big Data («Великі дані») – це що? Інформація із першоджерела. І.А. Круковський, блог DSS BI CONSULTING+ https://dss-bi.blogspot.com/2021/03/big-data-dss-bi-group.html
Use the services for Multi-Channel Analytics+ from DSS BI consult+ Krukovsky, blog DSS BI CONSULTING+ https://dss-bi.blogspot.com/2021/03/big-data-dss-bi-group.html
4+ ТИПИ АНАЛІТИКИ ДЛЯ ВИРОБЛЕННЯ РІШЕНЬ (descriptive, diagnostic, predictive, prescriptive +). І.А. Круковський, блог DSS BI CONSULTING+ https://dss-bi.blogspot.com/2021/03/big-data-dss-bi-group.html
Про доповнення до методик системного аналізу для вивчення у навчальній дисципліні "Теорія систем і системний аналіз" / І.А. Круковський // Система військової освіти України: досвід, сьогодення та перспективи розвитку : тези доповідей XІV міжвузівської наук.-метод. конф., Житомир, 25-26 квітня 2013 р. / Житомир. військ. ін-т НАУ. – Житомир, 2013. – С. 129-130.
Про доцільність залучення провідних українських компаній до участі у навчальних заняттях в інституті / І.А. Круковський // Система військової освіти України: досвід, сьогодення та перспективи розвитку : тези доповідей XІV міжвузівської наук.-метод. конф., Житомир, 25-26 квітня 2013 р. / Житомир. військ. ін-т НАУ. – Житомир, 2013. – С. 130-131.
Про впровадження у навчальний процес питань вивчення сучасних технологій обробки інформації на основі IDC`s Business Analytics Software Taxonomy / Круковський І.А., Дзюба І.С. // Модернізація українського суспільства в умовах євроінтеграції: [збірник наукових робіт] / за заг. ред. Т.В. Семенюк, С.М. Коляденко, Н.П. Павлик. — Житомир : Вид-во Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2016. – С. 122-126.
Коментарі