Дана концепція, технологія і програмне забезпечення активно розвиваються в Україні після офіційного початку big data age (Ери Великих Данних), яка визначена у 2010 році PCAST.
Анотація:
У науково-практичній статті показана актуальність об’єднання Social Media Analytics/Social CRM з Decision Support Systems на основі Business Intelligence (DSS/BI) і з Geographic Information Systems (GIS).
На основі їх об’єднання запропоновано новий тип DSS – Social Media Spatial DSS/BI.
Показано варіант реалізації цієї системи на програмній платформі Social Media Analytics компанії SemanticForce, яка має власний семантичний аналізатор Blueberry.
Обґрунтована доцільність введення Social Media Analytics/Social CRM до Business Analytics Taxonomy, яка визначає систему програмних додатків для типових сфер бізнесу.
Застосування розробленої об’єднаної системи може забезпечити підвищення ефективності засобів автоматизації у різних сферах Social CRM на національному і міжнаціональному рівнях.
АВТОРИ. Круковський, І.А. - к.т.н., с.н.с., доцент кафедри АСУ ЖВІ; Хомів, Б.А. - аспірант; Гаврилюк, В.Л., - співзасновник і директор компанії SemanticForce. Рік публікації: 2013
Коментарі