Звіти, Dashboards (дашборди) та KPI (Key Performance Indicator) — це взаємопов'язані елементи бізнес-аналітики, де KPI (ключові показники ефективності) є метриками, що відстежують досягнення цілей, дашборди — це візуальні панелі для моніторингу цих KPI в режимі реального часу, а звіти надають детальний аналіз даних, що відображаються на дашборді, для ухвалення стратегічних рішень.
KPI (Ключові Показники Ефективності)
- Кількісні показники, що дозволяють оцінити, наскільки ефективно виконуються завдання та досягаються поставлені цілі.
- Допомагають зрозуміти, чи рухається компанія в правильному напрямку, і уникнути розмитого оцінювання.
- Середній час закриття вакансії, виконання квартального плану продажів, вартість залучення клієнта.
Дашборди
- Візуальні панелі, які відображають ключові показники ефективності (KPI) та іншу важливу аналітичну інформацію в інтерактивному форматі.
- Дозволяють моніторити показники в реальному часі або відстежувати довгострокові тренди, забезпечуючи оперативний доступ до даних для швидкого реагування.
- Операційні: Відображають дані в реальному часі для щоденного моніторингу.
- Стратегічні: Показують довгострокові тренди та містять ключові KPI для ухвалення стратегічних рішень.
Звіти
- Письмові повідомлення, що містять виклад основних результатів дослідження, аналіз ситуації та дані про виконання певних робіт.
- Надають глибокий аналіз даних, отриманих з дашбордів, допомагаючи зрозуміти причини трендів та ухвалити обґрунтовані управлінські та стратегічні рішення.
- Можуть бути статистичними (цифровими) або текстовими, надаючи як числові, так і якісні дані про діяльність.
Взаємозв'язок
KPI є основою для дашбордів та звітів. Дашборди візуалізують ці KPI в реальному часі, а звіти надають глибокий аналіз цих даних, допомагаючи компаніям відстежувати прогрес, виявляти проблеми та коригувати свою стратегію для досягнення поставлених цілей.
Додаток DSS BI Consult+
Над дашбордами надбудовуються тригери управління виконавчими пристроями і системами різного типу, які можуть працювати як програми, людино-машинні системи або навіть самостійно
Коментарі