Перейти до основного вмісту

Публікації

Екосистема вебсайту у вузькому і широкому сенсі

Сайт у традиційному, спрощеному розумінні   - це сукупність логічно пов'язаних між собою веб-сторінок і місце розташування контента на сервері з унікальною адресою  у обраному домені та часто й у піддоменах, що сприймається користувачем як єдине ціле. У теперішній час найчастіше сайт створюється на системах управління контентом CMS (Content Management System) WordPress, Joomla! Drupal, Google Site, Open Cart або ін. До програмної екосистеми сайту  у розширеному  розумінні, як до системи програмних засобів, доцільно  віднести такі основні підсистеми: персональна панель реєстрації доменного імені і систематичної плати за підтримку його в активному стані (personal panel registrar of domain names) ; b-panel або інша біллінг-панель для плати за послуги веб-хостингу (web hosting billing panel) ; c-panel або інша для управління програмним забезпеченням сайту, аналізу його відвідуваності, ін. - на веб-сервері   ( web hosting control pane l) ; сайт н...

Памятка про маркетинг у пошукових системах і пошукову оптимізацію (SEM,SEO,SEA,SMO,SMM)

У веб публікаціях часто використовується термін SEO - як символ пошукової оптимізації сайту і спеціалісти по SEO як спеціалісти по пошуковій оптимізації сайту. Насправді сучасний сайт - це фактично велика екосистема, яка також включає в себе приєднані канали соцмереж, які часто можуть грати більшу роль у продажі товарів, послуг чи рекламуванні бренду ніж сам сайт. Тому коли кажуть про "пошукову оптимізацію", фактично мова йде про складну систему маркетингових дій з веб-просування заданного об`єкта (людина, або группа людей, бренд, товари, ін.), яку позначимо формулою: SEM = f(SEO,SEA,SMM,SMO) , де: SEM (Search Engine Marketing або “маркетинг у пошукових системах”) – це складна система маркетингових дій у веб-просторі (у пошукових системах), які здійснюються людьми й алгоритмами для веб-просування заданного об`єкта (людина, або группа людей, бренд, товари, ін.). Ймовірно, це найбільш узагальнюючий термін, який позначає найбільш повний веб-підхід до просування ве...

Люди и их сознание — объекты атак гибридной войны РФ против Украины

Улица Савушкина, 55 — наиболее известный Дом троллей Путина в Санкт — Петербурге На основе: Андрей Парубий, для УП. Stop Information War! Для отражения развязанной Россией против Украины и мира войне, всем нам — и государственному аппарату, и каждому украинцу — необходимо знать и ясно понимать с каким явлением, какого масштаба и какого уровня угрозы столкнулась Украина. Мы должны знать врага. Должны знать себя. И должны знать пространство, в котором происходит противоборство. Украина воюет, и необъявленная война, которая ведётся Россией против нас, определяется как «гибридная», «нелинейная», или «война управляемого хаоса». Такая война объединяет военные, информационные, террористические и другие агрессивные действия, скоординированные с центра и направлены на достижение определенной стратегической цели. Целью этой войны является полное подчинение Украины экспансионистским неоимперским планам Кремля. Содержание, характер и особенности такой войны существенно отличаются о...

Что такое информационная война (information war)?

Термин Information War (Информационная война)  был впервые введён в США, в годы противодействия мировой агрессии гитлеровских фашистов. Затем он был уточнён в широком, комплексном  толковании и после Второй Мировой войны информационные войны стали неотъемлемой частью всех воен. В широком, комплексном  толковании термин Information War (Информационная война) — это: 1) целеустремленные информационные воздействия, которые осуществляются субъектами влияния на мишени (объекты влияния) с использованием информационного оружия для достижения запланированной цели; 2) действия, используемые для достижения информационного преимущества путем нанесения вреда информации, процессам, которые основаны на информации, и информационным системам противника при одновременной защите собственной информации, процессов, основанных на информации, и информационных систем. В узком понимании термин Information War (Информационная война)  обозначает разрушительную пропаганду и кон...

Пошукові системи Яндекс, Baidu, Bing, Google та соціальні мережі Однокласники, ВКонтакте, Twitter, Facebook - у світі й в Україні

Для маркетингового просування у пошукових системах корисно знати популярність різних пошукових систем у різних країнах світу. Далі подаються відомості про популярність пошукових систем Google (USA), Bing (Microsoft, USA), Baidu (China), Yandex (RF). Популярність пошукового слова Яндекс у світі по країнам, у пошуку Google Популярність пошукового слова Yandex у світі по країнам у пошуку Google Популярність Google, Bing, Baidu, Yandex по країнам світу у пошуку Google Популярність Google, Bing, Baidu, Яндекс по країнам світу у пошуку Google Популярність facebook, twitter, pinterest,одноклассники, вконтакте у пошуку Google Карта популярності по країнам facebook, twitter, pinterest,одноклассники, вконтакте у пошуку Google Карта популярності по країнам соцмережі одноклассники у пошуку Google та зв`язані слова Карта популярності по країнам соцмережі вконтакте у пошуку Google та зв`язані слова Орієнтовні висновки. Найбільш популярною у світі веб-пошуковою системою є Google, яка у деся...