Перейти до основного вмісту

Вимоги Google до контенту веб-сайтів, перевірені у процесі їх розробки

У цій статті на основі досвіду розробки навчальних сайтів у SiteLabs Системи+ та інших,  розміщені рекомендації Google, невиконання яких з високою ймовірністю може привести до відмови Google у показі оголошень або їх припинені з отриманням відповідних "листів щастя" від Google. 

Пам`ятайте, що значно легше відразу виконати вказані тут рекомендації (вимоги) Google до контенту веб-сайтів, ніж потім розблоковувати заблоковані оголошення у програмі Adsense шляхом тривалої переписки з Google!


Для отримання достатнього рейтингу у пошуковій системі Google для автоматичного показу оголошень, сайт повинен мати достатньо контента для визначення тематики сайта роботами і спеціалістами Google.

Сайт повинен мати чітку, зрозумілу для користувачів навігацію, яка дозволяє  легко знайти необхідний розділ або сторінку сайту.

Якщо стаття містить відео, то необхідно також розмістити в ній достатню кількість тексту. Якщо сайт містить в основному зображення, відеоролики та Flash-анімацію, то його не допускають до участі в програмі розміщення оголошень.

Текст публікацій повинен мати повні пропозиції та абзаци, а не тільки заголовки.


Розробка сайту повинна бути повністю завершена, а не представляти собою бета-версію або шаблон.

Вищевказані вимоги у подібній формі визначаються програмою AdSense і можуть розсилатися видавцям сайтів у разі неприйняття сайту до програми показу оголошень.

Рекомендації Google до контенту сайтів


Вимоги до цільового вмісту сайту

Google стежить, щоб цільові сторінки оголошень були корисними, функціональними та зрозумілими.

Нижче описано заборонений вміст на сайтах згідно довідки Google.

Цільові сторінки або вміст, які ускладнюють навігацію

Приклади: спливаючі вікна чи міжсторінкові оголошення на сайті заважають переглядати вміст; сайт вимикає або блокує кнопку "Назад" веб-переглядача; сайт довго завантажується під час використання поширених веб-переглядачів чи пристроїв або вимагає завантажити спеціальний додаток для перегляду цільової сторінки (окрім стандартних плагінів веб-переглядача)

Посилання, які ініціюють завантаження з оголошення або спрямовують на електронну адресу чи файл

Приклади: зображення, відео, аудіо, документи
Примітка. Ця політика стосується також посилань на PDF-файли, зокрема ті, що містять технічні характеристики товару або додаткову інформацію про нього.

 Веб-сайти зі зловживаннями.


Приклади: веб-сайти, які автоматично переспрямовують сторінки без дій користувачів або містять оголошення, схожі на попередження системи чи сайту або повідомлення про помилки, тощо.

Брак оригінального вмісту

Заборонений вміст описано нижче.
Заборонено Цільовий вміст, призначений переважно для показу оголошень
Приклади: спрямування трафіку (наприклад, через арбітражні сайти) на цільові сторінки, де розміщено дуже багато реклами, або на них мало чи зовсім немає оригінального вмісту.
Заборонено Цільовий вміст, скопійований з інших джерел без змін
Приклади: дублювання, використання фреймів або копіювання даних з інших ресурсів, шаблонні або попередньо згенеровані веб-сайти, що пропонують користувачам повторюваний вміст
Заборонено Цільові сторінки, призначені лише для переспрямування користувачів на інші сторінки
Приклади: проміжні сторінки, дорвеї, шлюзи й сторінки, які лише ведуть на інші сайти
Заборонено Цільові сторінки оголошення розміщені в паркованому домені
Приклади: сайти, створені лише для резервування веб-адреси
Заборонено Незрозумілі або безглузді цільові адреси
Приклади: посилання на порожні цільові сторінки або сторінки, що місять безглуздий текст

Засіб вирішення проблем: брак оригінального вмісту

Усунути це порушення можна двома способами.

1. Виправте помилки на цільовій сторінці оголошення. Тут користувач має відразу бачити корисний, унікальний і оригінальний вміст. Не перевантажуйте цільову сторінку оголошеннями, навіть якщо вони доречні. Вилучіть усі набори фреймів HTML, які копіюють вміст з інших доменів (а не домену цільової сторінки оголошення). Якщо на вашому сайті або в додатку є функція пошуку, переконайтеся, що система не копіює результати з інших ресурсів. Перевірте, чи не минув термін реєстрації сайту.

Оновивши цільову сторінку відповідно до наших правил, відредагуйте оголошення та збережіть його. Так ви подасте оголошення та його цільову сторінку на повторний розгляд.

2. Виберіть іншу цільову сторінку. Якщо ви не можете чи не хочете вносити зміни на цільову сторінку, відредагуйте кінцеву URL-адресу оголошення, щоб вона спрямовувала в розділ сайту або додатка, який відповідає правилам.

Якщо ви не можете або не хочете виправити ці порушення, вилучіть відповідне оголошення, щоб у майбутньому уникнути призупинення облікового запису через завелику кількість відхилених оголошень. 

Невідповідність цільової URL-адреси

Заборонений вміст описано нижче.
Заборонено Оголошення містять неточну інформацію про те, куди буде переспрямовано користувача
Приклади: для відображуваної URL-адреси вказано "www.google.com", а для цільової – "www.youtube.com"; використання функції вставки ключового слова в адресу домену першого або другого рівня відображуваної URL-адреси, як-от "www.{keyword}.com"
Заборонено Домен або розширення домену у відображуваній URL-адресі, які не відповідають кінцевій URL-адресі
Приклади: відображувана URL-адреса "google.com" і кінцева URL-адреса "example.com"; відображувана URL-адреса "example.com" і кінцева URL-адреса "example.org"
Заборонено Відсутність субдомену, який би чітко відрізняв ваш сайт від інших сайтів, розміщених у цьому домені, або від батьківського домену
Приклади: відображувана URL-адреса "blogspot.com" і кінцева URL-адреса "mycompany.blogspot.com"
Примітка. Використовувати субдомен необов’язково, якщо домен належить лише одній компанії.
Заборонено Переспрямування з кінцевої URL-адреси, через які користувач потрапляє в інший домен
Приклад: кінцева URL-адреса http://example.com переспрямовує на http://example2.com
Заборонено Шаблони відстеження, які ведуть до іншого вмісту, ніж кінцева URL-адреса

Приклад: кінцева URL-адреса веде до сторінки категорій товарів, а шаблон відстеження спрямовує користувача на сторінку конкретного товару



Неробоча цільова URL-адреса

Заборонений вміст описано нижче.
Not allowed Непрацюючі та неправильно налаштовані цільові сторінки
Приклади: сайт повертає помилку HTTP, наприклад із кодом 403 (доступ заборонено) або 404 (сторінку не знайдено); сайт не працює в усіх країнах або під час використання поширених веб-переглядачів і пристроїв; сторінки, які повідомляють про помилки DNS-запитів, помилки "Сайт на стадії розробки" та внутрішні помилки сервера


Цільова сторінка недоступна для веб-сканування

Заборонений вміст описано нижче.
Заборонено Цільові сторінки, недоступні для сканування 
Приклади: використання файлів виключень (наприклад, robots.txt), які обмежують доступ до всього сайту чи більшості його сторінок; обмеження доступу до сканування, непропорційне кількості надісланих оголошень

Неприйнятна URL-адреса

Заборонений вміст описано нижче.
Заборонено URL-адреси з нестандартним синтаксисом
Заборонено Використання IP-адреси як відображуваної URL-адреси
Приклад: 123.45.678.90
Заборонено Відображувані URL-адреси, що містять неприпустимі символи
Приклади: символи !, *, #, _, @

Нерозпізнаний додаток

Заборонений вміст описано нижче.
Заборонено Додатки, які не приймаються компанією Google
Приклади: неправильний ідентифікатор додатка або посилання на магазин додатків; додаток видалено або заблоковано в магазині додатків

Непідтверджений номер телефону

Нижче описано вимоги до номерів телефонів, адрес і оголошень, орієнтованих лише на дзвінки.
Not allowed Номери телефонів, не підтверджені Google

Засіб вирішення проблем: непідтверджений номер телефону

  1. Підтвердьте свій номер телефону. Це можна зробити двома способами.
    Додайте номер на сайт. Ваші оголошення з номером телефону мають спрямовувати на сайт, де вказано цей номер. Якщо ви рекламуєте різні сайти, номер має міститися принаймні на одній сторінці кожного з них. Пам’ятайте, що домени посилання для підтвердження та відображуваної URL-адреси оголошення мають збігатися. Не можна розміщувати номер телефону на зображенні: він має бути лише в текстовому вигляді. Виявити та підтвердити номер телефону буде легше, якщо його розміщено на часто відвідуваній цільовій сторінці.
    Підтвердьте право власності на домен відображуваної URL-адреси оголошення. Для цього зв’яжіть свої облікові записи Google Search Console і Google Adsабо додайте на веб-сайт унікальний тег відстеження конверсій чи тег ремаркетингу, зв’язаний із вашим обліковим записом Google Ads.
  2. Відредагуйте адресу. Якщо ви використовуєте розширення з адресами, номер телефону має відповідати наведеним вище вимогам. Змінити його можна двома способами, залежно від адреси, яку потрібно використовувати.
    Адреса Google Мій бізнес. Якщо відхилено адресу зі служби Google Мій бізнес, увійдіть у свій обліковий запис Google Мій бізнес і відредагуйте інформацію про місцеположення. Усі зміни автоматично відобразяться в Google Ads. Дізнайтесь, як редагувати інформацію про компанію в Google Мій бізнес.
    Адреса, введена вручну. Якщо відхилено адресу, введену вручну, наведіть на неї курсор миші й натисніть значок олівця, щоб відредагувати інформацію про місцеположення. Перевірте назву компанії й переконайтеся, що ви не використовуєте чиюсь торговельну марку без дозволу.
  3. Відредагуйте номер телефону чи оголошення, орієнтоване лише на дзвінки. Укажіть інший номер, щоб оголошення можна було показувати.
    Після цього розширення чи оголошення надійде нам на розгляд. Зазвичай він триває 1 робочий день, але іноді може знадобитися більше часу. Якщо ми встановимо, що ви вилучили неприйнятний вміст з оголошення та цільової сторінки, ваше оголошення буде схвалено й допущено до показу.
Якщо ви не можете або не хочете виправити ці порушення, вилучіть відповідне оголошення, щоб у майбутньому уникнути призупинення облікового запису через завелику кількість відхилених оголошень.

Неприйнятний номер телефону

Нижче описано вимоги до номерів телефонів, адрес і оголошень, орієнтованих лише на дзвінки.
Not allowed Номери телефонів, які не належать рекламодавцю, неправильні, неактивні або нерелевантні
Примітка. Час від часу Google перевіряє номери телефонів в оголошеннях, здійснюючи на них короткі тестові виклики (які можуть записуватися).
Not allowed Номери факсу, платні та буквені номери
Приклади спеціальних номерів: усі номери, за виклик яких стягується додаткова плата, зокрема номера на 1-900 у США та номери на 871 у Великій Британії.
Приклади буквених номерів: усі номери, де цифри замінено літерами, наприклад "1-800-GOOG-411" замість "1-800-466-4411".
Примітка: можна використовувати номери телефону з частковою оплатою за рахунок абонента, однак у такому разі відображатиметься застереження про додаткову платню.
Not allowed Закордонні номери телефонів, зареєстровані за межами цільової країни
Приклад: використання українського номера в оголошеннях, націлених на Канаду.
Not allowed Служби віртуальних номерів телефонів, також відомі як "особисті номери"
Примітка. Ці служби доступні лише в окремих країнах, зокрема у Великій Британії й Іспанії.
Not allowed Номери телефонів без голосової пошти


Дивіться також важливі рекомендації у статті

 Заборонений контент згідно рекомендацій Google


ВИСНОВКИ

Ці рекомендації щодо контенту сайтів не є вичерпними, більше читайте у рекомендаціях для веб-майстрів Google, що добре відомі учасникам Системи+, які відпрацьовували їх під час навчально-наукової роботи на основі розробки навчальних сайтів у Житомирському військовому інституті (ЖВІ), за результатами якої є наукові публікації. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Недоліки статей Вікіпедії, які варто подолати для підвищення довіри до неї (21.05.23 виправлена дезінформація хакера)

Часто вікі-статті пишуть "всі кому не лінь" під чудернадськими нікнеймами ("легендами прикриття"), а потім правлять також "всі кому не лінь", через який завгодно час. Досвідчені вікі-ігромани у Вікіпедії є авторами кількох сотень чи тисяч вікі-статей та авторами кількох десятків тисяч вікі-правок чужих статей (це не описка), див. ст. Вікіпедія - це "енциклопедія" без довіри?  (гіперпосилання виправлено 20.05.2023 р. після заміни хакером) Найчастіше доповнення вікі-статей здійснюють кластери вікі- ігроманів  з числа вікі-патрульних та вікі-адміністраторів Вікіпедії, які для самореклами і вікі-рейтингу намагаються "відмітися" у максимальній кількості вікі-статей, ін., див. для прикладу:   Вікіпедія: патрульні  (patroller), Вікіпедія: рейтинг .  Є випадки, коли кластери вікі-ігроманів редагували тексти і посилання у статтях більше ніж 8 років, проте жоден з них не помічав елементарні принципові семантичні помилки першого

OSINT (Розвідка відкритих джерел) в екосистемі зв`язаних термінів

OSINT - Open Sourse Intelligence Цей ескіз статті, за винятком інформації про "російсько-українську війну" (гібридну воєнну агресію РФ проти України з 2013 року) початково написаний як фрагмент повної статті про OSINT у січні 2019 року у зв`язку із тим, що її попередній варіант у Вікіпедії базувався на джерелах російського походження, хоча сам термін і технологія мають англомовне походження. Ймовірно, даний текст і  джерела у Вікіпедії буде змінено і викривлено,  як і по багатьом іншим інформаційним hi-tech.  Визначення OSINT, синтезоване на основі англомовних джерел і власних досліджень:  Розвідка відкритих джерел (англ. Open source intelligence, OSINT) — концепція,  методологія і  технологія   добування з відкритих джерел  військової, політичної, економічної та іншої безпекової інформації  і використання її  для підтримки прийняття рішень у сфері національної оборони і безпеки. Добування інформації здійснюється без порушення законодавства. OSINT - це важлива неві

Концепція Ноосфери та мережеві ергатичні організми, мережево-центричні системи і війни, Інтернет речей (уточнено 06.12.19)

Ноосфе́ра (грец. νόος — «розум» і σφαῖρα — «сфера») — сфера розуму; сфера взаємодії суспільства та природи, у межах якої розумна людська діяльність стає визначальним фактором розвитку. У 1944 році сформований Зако́н Ноосфе́ри Верна́дського — положення про перетворення Біосфери, згідно з яким на сучасному рівні розвитку вона неминуче перетворюється в Ноосферу, тобто в сферу, де найважливішу роль в розвитку природи відіграє розум людини.  Як зазначив В.І. Вернадський відповідний термін було введено французьким математиком та філософом Е. Ле Руа разом з його другом Тейяром де Шарденом після їх детального знайомства з вченням Вернадського про біосферу під час його лекцій у Парижі в 1923 р. При цьому Ле Руа визначав ноосферу як сучасну стадію, що її геологічно переживає біосфера. Початок Ноосфери доцільно визначити з того часу, коли розумові дії людей досягли за силою впливу на геосферу і біосферу потужності «геологічної сили» - це явно сталося не пізніше ніж після побудови  Суець