У цій статті на основі досвіду розробки навчальних сайтів у SiteLabs Системи+ та інших, розміщені рекомендації Google, невиконання яких з високою ймовірністю може привести до відмови Google у показі оголошень або їх припинені з отриманням відповідних "листів щастя" від Google.
Пам`ятайте, що значно легше відразу виконати вказані тут рекомендації (вимоги) Google до контенту веб-сайтів, ніж потім розблоковувати заблоковані оголошення у програмі Adsense шляхом тривалої переписки з Google!
Для отримання достатнього рейтингу у пошуковій системі Google для автоматичного показу оголошень, сайт повинен мати достатньо контента для визначення тематики сайта роботами і спеціалістами Google.
Сайт повинен мати чітку, зрозумілу для користувачів навігацію, яка дозволяє легко знайти необхідний розділ або сторінку сайту.
Якщо стаття містить відео, то необхідно також розмістити в ній достатню кількість тексту. Якщо сайт містить в основному зображення, відеоролики та Flash-анімацію, то його не допускають до участі в програмі розміщення оголошень.
Текст публікацій повинен мати повні пропозиції та абзаци, а не тільки заголовки.
Розробка сайту повинна бути повністю завершена, а не представляти собою бета-версію або шаблон.
Вищевказані вимоги у подібній формі визначаються програмою AdSense і можуть розсилатися видавцям сайтів у разі неприйняття сайту до програми показу оголошень.
Вимоги до цільового вмісту сайту
Google стежить, щоб цільові сторінки оголошень були корисними, функціональними та зрозумілими.
Нижче описано заборонений вміст на сайтах згідно довідки Google.
Цільові сторінки або вміст, які ускладнюють навігацію
Приклади: спливаючі вікна чи міжсторінкові оголошення на сайті заважають переглядати вміст; сайт вимикає або блокує кнопку "Назад" веб-переглядача; сайт довго завантажується під час використання поширених веб-переглядачів чи пристроїв або вимагає завантажити спеціальний додаток для перегляду цільової сторінки (окрім стандартних плагінів веб-переглядача)
Посилання, які ініціюють завантаження з оголошення або спрямовують на електронну адресу чи файл
Приклади: зображення, відео, аудіо, документиПримітка. Ця політика стосується також посилань на PDF-файли, зокрема ті, що містять технічні характеристики товару або додаткову інформацію про нього.
Веб-сайти зі зловживаннями.
Приклади: веб-сайти, які автоматично переспрямовують сторінки без дій користувачів або містять оголошення, схожі на попередження системи чи сайту або повідомлення про помилки, тощо.
Брак оригінального вмісту
Заборонений вміст описано нижче.
Цільовий вміст, призначений переважно для показу оголошеньПриклади: спрямування трафіку (наприклад, через арбітражні сайти) на цільові сторінки, де розміщено дуже багато реклами, або на них мало чи зовсім немає оригінального вмісту.Цільовий вміст, скопійований з інших джерел без змінПриклади: дублювання, використання фреймів або копіювання даних з інших ресурсів, шаблонні або попередньо згенеровані веб-сайти, що пропонують користувачам повторюваний вмістЦільові сторінки, призначені лише для переспрямування користувачів на інші сторінкиПриклади: проміжні сторінки, дорвеї, шлюзи й сторінки, які лише ведуть на інші сайтиЦільові сторінки оголошення розміщені в паркованому доменіПриклади: сайти, створені лише для резервування веб-адресиНезрозумілі або безглузді цільові адресиПриклади: посилання на порожні цільові сторінки або сторінки, що місять безглуздий текст
Засіб вирішення проблем: брак оригінального вмісту
Усунути це порушення можна двома способами.1. Виправте помилки на цільовій сторінці оголошення. Тут користувач має відразу бачити корисний, унікальний і оригінальний вміст. Не перевантажуйте цільову сторінку оголошеннями, навіть якщо вони доречні. Вилучіть усі набори фреймів HTML, які копіюють вміст з інших доменів (а не домену цільової сторінки оголошення). Якщо на вашому сайті або в додатку є функція пошуку, переконайтеся, що система не копіює результати з інших ресурсів. Перевірте, чи не минув термін реєстрації сайту.Оновивши цільову сторінку відповідно до наших правил, відредагуйте оголошення та збережіть його. Так ви подасте оголошення та його цільову сторінку на повторний розгляд.2. Виберіть іншу цільову сторінку. Якщо ви не можете чи не хочете вносити зміни на цільову сторінку, відредагуйте кінцеву URL-адресу оголошення, щоб вона спрямовувала в розділ сайту або додатка, який відповідає правилам.Якщо ви не можете або не хочете виправити ці порушення, вилучіть відповідне оголошення, щоб у майбутньому уникнути призупинення облікового запису через завелику кількість відхилених оголошень.
Невідповідність цільової URL-адреси
Заборонений вміст описано нижче.
Оголошення містять неточну інформацію про те, куди буде переспрямовано користувачаПриклади: для відображуваної URL-адреси вказано "www.google.com", а для цільової – "www.youtube.com"; використання функції вставки ключового слова в адресу домену першого або другого рівня відображуваної URL-адреси, як-от "www.{keyword}.com"Домен або розширення домену у відображуваній URL-адресі, які не відповідають кінцевій URL-адресіПриклади: відображувана URL-адреса "google.com" і кінцева URL-адреса "example.com"; відображувана URL-адреса "example.com" і кінцева URL-адреса "example.org"Відсутність субдомену, який би чітко відрізняв ваш сайт від інших сайтів, розміщених у цьому домені, або від батьківського доменуПриклади: відображувана URL-адреса "blogspot.com" і кінцева URL-адреса "mycompany.blogspot.com"Примітка. Використовувати субдомен необов’язково, якщо домен належить лише одній компанії.Переспрямування з кінцевої URL-адреси, через які користувач потрапляє в інший доменПриклад: кінцева URL-адреса http://example.com переспрямовує на http://example2.comШаблони відстеження, які ведуть до іншого вмісту, ніж кінцева URL-адреса
Приклад: кінцева URL-адреса веде до сторінки категорій товарів, а шаблон відстеження спрямовує користувача на сторінку конкретного товару
Неробоча цільова URL-адреса
Заборонений вміст описано нижче.
Непрацюючі та неправильно налаштовані цільові сторінкиПриклади: сайт повертає помилку HTTP, наприклад із кодом 403 (доступ заборонено) або 404 (сторінку не знайдено); сайт не працює в усіх країнах або під час використання поширених веб-переглядачів і пристроїв; сторінки, які повідомляють про помилки DNS-запитів, помилки "Сайт на стадії розробки" та внутрішні помилки сервера
Цільова сторінка недоступна для веб-сканування
Заборонений вміст описано нижче.
Цільові сторінки, недоступні для скануванняПриклади: використання файлів виключень (наприклад, robots.txt), які обмежують доступ до всього сайту чи більшості його сторінок; обмеження доступу до сканування, непропорційне кількості надісланих оголошень
Неприйнятна URL-адреса
Заборонений вміст описано нижче.
URL-адреси з нестандартним синтаксисомВикористання IP-адреси як відображуваної URL-адресиПриклад: 123.45.678.90Відображувані URL-адреси, що містять неприпустимі символиПриклади: символи !, *, #, _, @
Дізнайтеся, як виправити відхилене оголошення або розширення.
Нерозпізнаний додаток
Заборонений вміст описано нижче.
Додатки, які не приймаються компанією GoogleПриклади: неправильний ідентифікатор додатка або посилання на магазин додатків; додаток видалено або заблоковано в магазині додатків
Дізнайтеся, як виправити відхилене оголошення або розширення.
Непідтверджений номер телефону
Нижче описано вимоги до номерів телефонів, адрес і оголошень, орієнтованих лише на дзвінки.
Номери телефонів, не підтверджені Google
Засіб вирішення проблем: непідтверджений номер телефону
- Підтвердьте свій номер телефону. Це можна зробити двома способами.Додайте номер на сайт. Ваші оголошення з номером телефону мають спрямовувати на сайт, де вказано цей номер. Якщо ви рекламуєте різні сайти, номер має міститися принаймні на одній сторінці кожного з них. Пам’ятайте, що домени посилання для підтвердження та відображуваної URL-адреси оголошення мають збігатися. Не можна розміщувати номер телефону на зображенні: він має бути лише в текстовому вигляді. Виявити та підтвердити номер телефону буде легше, якщо його розміщено на часто відвідуваній цільовій сторінці.Підтвердьте право власності на домен відображуваної URL-адреси оголошення. Для цього зв’яжіть свої облікові записи Google Search Console і Google Adsабо додайте на веб-сайт унікальний тег відстеження конверсій чи тег ремаркетингу, зв’язаний із вашим обліковим записом Google Ads.
- Відредагуйте адресу. Якщо ви використовуєте розширення з адресами, номер телефону має відповідати наведеним вище вимогам. Змінити його можна двома способами, залежно від адреси, яку потрібно використовувати.Адреса Google Мій бізнес. Якщо відхилено адресу зі служби Google Мій бізнес, увійдіть у свій обліковий запис Google Мій бізнес і відредагуйте інформацію про місцеположення. Усі зміни автоматично відобразяться в Google Ads. Дізнайтесь, як редагувати інформацію про компанію в Google Мій бізнес.Адреса, введена вручну. Якщо відхилено адресу, введену вручну, наведіть на неї курсор миші й натисніть значок олівця, щоб відредагувати інформацію про місцеположення. Перевірте назву компанії й переконайтеся, що ви не використовуєте чиюсь торговельну марку без дозволу.
- Відредагуйте номер телефону чи оголошення, орієнтоване лише на дзвінки. Укажіть інший номер, щоб оголошення можна було показувати.Після цього розширення чи оголошення надійде нам на розгляд. Зазвичай він триває 1 робочий день, але іноді може знадобитися більше часу. Якщо ми встановимо, що ви вилучили неприйнятний вміст з оголошення та цільової сторінки, ваше оголошення буде схвалено й допущено до показу.
Неприйнятний номер телефону
Нижче описано вимоги до номерів телефонів, адрес і оголошень, орієнтованих лише на дзвінки.
Номери телефонів, які не належать рекламодавцю, неправильні, неактивні або нерелевантніПримітка. Час від часу Google перевіряє номери телефонів в оголошеннях, здійснюючи на них короткі тестові виклики (які можуть записуватися).Номери факсу, платні та буквені номериПриклади спеціальних номерів: усі номери, за виклик яких стягується додаткова плата, зокрема номера на 1-900 у США та номери на 871 у Великій Британії.Приклади буквених номерів: усі номери, де цифри замінено літерами, наприклад "1-800-GOOG-411" замість "1-800-466-4411".Примітка: можна використовувати номери телефону з частковою оплатою за рахунок абонента, однак у такому разі відображатиметься застереження про додаткову платню.Закордонні номери телефонів, зареєстровані за межами цільової країниПриклад: використання українського номера в оголошеннях, націлених на Канаду.Служби віртуальних номерів телефонів, також відомі як "особисті номери"Примітка. Ці служби доступні лише в окремих країнах, зокрема у Великій Британії й Іспанії.Номери телефонів без голосової пошти
Дивіться також важливі рекомендації у статті
Заборонений контент згідно рекомендацій Google
ВИСНОВКИ
Ці рекомендації щодо контенту сайтів не є вичерпними, більше читайте у рекомендаціях для веб-майстрів Google, що добре відомі учасникам Системи+, які відпрацьовували їх під час навчально-наукової роботи на основі розробки навчальних сайтів у Житомирському військовому інституті (ЖВІ), за результатами якої є наукові публікації.
Коментарі